El periodisme o és lliure o és una farsa. R Walsh.

Inditex trasllada les seves marques Massimo Dutti, Bershka, Oysho i Lefties a una nova seu a Sant Adrià de Besòs.

Parc industrial d'Inditex a Tordera foto: Arxiu

Parc industrial d'Inditex a Tordera foto: Arxiu

Fins ara aquestes instal·lacions estaven situades al complex que el grup d’origen gallet té a Tordera

Inditex, el gegant de la moda, ha anunciat la construcció d’una nova seu corporativa a Sant Adrià del Besòs, on traslladarà les oficines centrals de quatre de les seves marques més importants: Massimo Dutti, Bershka, Oysho i Lefties. Aquest ambiciós projecte, que va començar a gestar-se el 2017, suposarà una inversió significativa i la creació d’un nou campus de 120.000 metres quadrats.

La nova seu s’ubicarà a l’antiga fàbrica de Schott Ibérica, una parcel·la que Inditex va adquirir el 2018. El complex albergarà més de mil empleats que actualment treballen a les oficines de les quatre marques a Tordera, a 65 quilòmetres de Barcelona. Aquest trasllat permetrà a Inditex acostar-se a Barcelona, un factor clau per atreure talent en una ciutat cosmopolita i amb gran potencial.

El nou campus d’Inditex serà un espai modern i funcional, dissenyat per fomentar la creativitat i la col·laboració. Albergarà les activitats de disseny i desenvolupament de producte, patronatge, aparadorisme, gestió comercial, comerç electrònic i tecnologia, entre altres departaments. Inditex té previst iniciar la construcció del campus tan aviat com obtingui les llicències necessàries, en coordinació amb l’Ajuntament de Sant Adrià del Besòs i la Generalitat de Catalunya.

Aquest trasllat estratègic permetrà a Inditex alliberar espai al seu actual centre logístic de Tordera, on té previst augmentar la superfície per millorar la distribució dels seus productes en l’àmbit global. A més, la proximitat a Barcelona reforçarà la presència d’Inditex a Catalunya, una regió clau per al grup, on ja compta amb la seu de Stradivarius a Cerdanyola del Vallès.

La nova seu d’Inditex a Sant Adrià del Besòs representa un pas important en l’estratègia de creixement i expansió del grup, consolidant la seva posició com a líder mundial en el sector de la moda.